ערבוב הטרוגני
משמעויות: יותר מדי - 交ぜる (まぜる) = לערבב, 交じる (まじる) = להתערבב, 交わる (まじわる) = להצטלב, to intersect.
הקטע המטורף זה ש交 אומר ספציפית ערבוב הטרוגני - כל מרכיב שומר על הזהות האינדיבידואלית שלו; ויש קאנגי אחר לערבוב הומוגני 混 שהפעלים שלו נשמעים בדיוק אותו דבר: 混ぜる (まぜる) = לערבב, 混じる (まじる) = להתערבב (להצטלב כמובן קיים רק בערבוב הטרוגני).
((חשבתי לפרש את 交 כפרמוטציה אבל לא ידעתי אם זה יהיה מובן. בכל מקרה ההסבר פה ממש טוב. ויש פה עוד איזה מישהו שעשה על זה את התזה שלו.))
איך זוכרים: ווטאבר שwanikani אמר.
מוכל בקאנג'ים: