לאכול
איך זוכרים: אובייסלי לאכול זה הדבר הכי טוב בעולם. ומלמעלה יש גג כי לאכול זה *לא* כיף בחוץ, הכי כיף לאכול בבית או מסעדה או מקום כיפי לאכול בו.
מוכל בקאנג'ים: לא מופיע בתוך קאנגי אחר
איך זוכרים: אובייסלי לאכול זה הדבר הכי טוב בעולם. ומלמעלה יש גג כי לאכול זה *לא* כיף בחוץ, הכי כיף לאכול בבית או מסעדה או מקום כיפי לאכול בו.
מוכל בקאנג'ים: לא מופיע בתוך קאנגי אחר